دانلود رایگان فیلم های ایرانی

مرجع بی نظیر دانلود فیلم های بابک نهرین با بیش از پنجاه فیلم|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی|دانلود تئاتر ایرانی|دانلود سریال های ایرانی

دانلود رایگان فیلم های ایرانی

مرجع بی نظیر دانلود فیلم های بابک نهرین با بیش از پنجاه فیلم|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی|دانلود تئاتر ایرانی|دانلود سریال های ایرانی

آی پاپ آپ (ایران پاپ آپ) بزرگ ترین کلاهبردار در زمینه پاپ آپ در سال 1395

 سایت آی پاپ آپ یا همان (ایران پاپ آپ)  به نشانی http://v2.ipopup.ir/  به جمع کلاهبرداران پاپ آپ پیوست.


این سایت که قبلا یکی از سایت های معتبر در زمینه پاپ آپ و یکی از امیدهای وبلاگ نویسان و دارندگان سایت ها در زمینه کسب درآمد در این زمینه بود ، از نیمه دوم سال گذشته (1394) با سوء استفاده از اعتماد کاربران ، شروع به کلاهبرداری نموده است.


روش این سایت در کلاهبرداری با سایت های دیگر کمی کاملا متفاوت از سایت های پاپ آپ دیگر و در نوع خود قابل توجه است.


بدین شرح که سایت صدر الذکر نه حد نصاب خاصی را برای پرداخت تعیین می کند و نه زمان مشخصی را ، فقط ادعا می کند درآمد کاربرانش را پرداخت خواهد نمود !


چرا که در صورت مشخص نمودن حد نصابی خاص و یا بازه زمانی مشخص ، هم برای این سایت ایجاد تعهد خواهد نمود و هم این که کاربر بدلیل عدم پرداخت در سرسید مشخص و یا رسیدن درآمد خود به حد نصاب یاد شده ، مدیران سایت آی پاپ آپ را برای پرداخت ، تحت فشار خواهند گذاشت و در صورت عدم پرداخت نیز ، به دلیل بدعهدی مدیران آی پاپ آپ ،  به عملکرد آنان به دیده تردید نگریسته و  سلب اعتماد خواهد شد.


    لذا برای رسیدن به مقاصد شوم خود به هیچ پیغامی پاسخ گو نبوده ، حتی به ایمیل یا ارسال پیام از طریق پنل نیز وقعی ننهاده و با عدم پاسخ گویی ، کاربر را در حالت انتظار و امیدوار نگه می دارند و از طرفی کاربر می داند اگر کد سایت آی پای آپ را برداشته باشد تخلف محسوب و هیچ گونه پرداختی به وی انجام نخواهد شد از این رو  وبمستران کماکان کد این را در وب هایشان به امید پرداخت درآمدشان حفظ می نمایند و چنین می شود که دارندگان وبلاگ ها و وب سایت ها هر روز مغبون تر و مغبون تر می شوند و سایت آی پاپ آپ فربه و فربه تر.


متاسفانه همان طور که مشاهده می فرمائید آی پاپ آپ مبلغ 2/797/683  ریال درآمد ما را که حاصل بیش از هفت ماه فعالیت چندین وبلاگمان بوده با وجود بارها پیغام و درخواست مبنی بر واریز درآمد پرداخت ننموده و مرتکب کلاهبرداری گردید.


حال باید به مدیران این سایت گفت اگر  اگر شما کلاهبردار نیستید چرا صادقانه نام مدیران ، نشانی یا تلفنی در سایت قرار نمی دهید تا در قبال کاریران خود پاسخ گو باشید !


اگر انسان های صادقی هستید تلفن مدیران را در سایت بگذارید و به محض تماس پاسخگو باشید چرا پاسخ گو نیستید ؟ اما می بینیم که دریغ از یک تلفن تماس ، یک نشانی ، نام و نشانی از مدیر یا مدیران این سایت .... و تو حدیث مفصل بخوان از این مجمل ....


قابل ذکر است این سایت از بیستم دی ماه سال 1394 تا کنون که شهریور ماه 1395 است این سایت هیچ گونه پرداختی نداشته و حاصل بیش از هفت ماه تلاش ما را به یغما برده است.


نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 23:14 http://seventhsky.blogsky.com/

خوب شکایت کنید
شکایت که بکنی تازه گندکاری اینا معلوم میشه
شاید کلاهبردای خیلی بزرگتر باشه از آنچه که فکر می کنی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد