دانلود رایگان فیلم های ایرانی

مرجع بی نظیر دانلود فیلم های بابک نهرین با بیش از پنجاه فیلم|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی|دانلود تئاتر ایرانی|دانلود سریال های ایرانی

دانلود رایگان فیلم های ایرانی

مرجع بی نظیر دانلود فیلم های بابک نهرین با بیش از پنجاه فیلم|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی|دانلود تئاتر ایرانی|دانلود سریال های ایرانی

دانلود فیلم جدید دو ماجرا برای یک ازدواج

 




 موضوع (ژانر) : طنز
 
محصول : ایران
 
سال ساخت :1392
 
کارگردان : شهرام شاه حسینی
 
بازیگران : عطا عمرانی، ناهید مسلمی، خاطره حاتمی، رامین نعمتی، داریوش سلیمی و شهین تسلیمی
 
خلاصه داستان :  درباره سیامک و شیرین است که از مرحله آشنایی و خواستگاری تا عروسی گرفتار رسوم مادی دست و پاگیری می شوند که سعی دارند این موانع را برطرف کرده تا به هم برسند.. 
 




لینک دانلود


راهنمای دانلود برای لینک های کمکی حتما بخونید :

پس از ورود به لینک دانلود، روی دکمه ( Free Download ) یا ( دانلود رایگان ) کلیک کرده و سپس دکمه ( Create Download Link ) یا ( ایجاد لینک ) را بزنید تا لینک مستقیم برای شما آماده گردد.



 
نظرات 1 + ارسال نظر
افزایش بازدید سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 22:40 http://linkbox.3enterfa.com

سلام
آیا میدانید وبلاگ شما میتواند یک منبع درامد برای شما باشد؟
بله اگر شما آماری بالای 2000 بازدید روزانه داشته باشید به ازای هر بنر که داخل سایت خود قرار میدهید میتوانید 20000 تومان دریافت کنید و یا از سیستم های پاپ آپ که به ازای هر آی پی 4 تومان به شما میدهند استفاده کنید برای مثال شما اگر روزی 2000 بازدید داشته باشید روزی میتوانید حداقل 8 هزار تومان درآمد داشته باشید.
اما توصیه و پیشنهاد ما به شما
معرفی لینک باکس هوشمند سایت سنترفا
این سایت جهت افزایش بازدید کننده سایت های شما طراحی شده و بهترین گزینه برای بالا بردن ترافیک و در نتیجه افزایش رتبه در الکسا و گوگل می باشد.
این سایت با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته قادر است لینک شما را همزمان در چندین و چند وبلاگ مختلف به نمایش بگذارد البته بصورت کاملا هوشمندانه که تا 300% کارایی و بازدیدها را افزایش خواهد داد.
توسط این سایت شما بازدیدکنندگان خود را به شکل کاملا رویایی و باورنکردنی افزایش خواهیید داد که باعث افزایش رتبه و در نتیجه در هنگام جستجو سایت شما سریعتر به نمایش در خواهد آمد
به همین سادگی! شما قادر خواهید بود در دنیای مجازی یکه تاز باشید.
فقط کافیست وارد آدرس زیر شوید ، ثبت نام کنید ، کد لینک باکس را داخل قالب خود قرار دهید و سپس لینک خود را ارسال کنید با اولین نمایش لینک باکس لینک شما نیز فعال میشود.

Http://LinkBox.3Enterfa.Com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد