دانلود رایگان فیلم های ایرانی

مرجع بی نظیر دانلود فیلم های بابک نهرین با بیش از پنجاه فیلم|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی|دانلود تئاتر ایرانی|دانلود سریال های ایرانی

دانلود رایگان فیلم های ایرانی

مرجع بی نظیر دانلود فیلم های بابک نهرین با بیش از پنجاه فیلم|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی|دانلود تئاتر ایرانی|دانلود سریال های ایرانی

گزارش باکس ‌آفیس هفته گذشته و پیروزی بازگشته


هفته اخیر مصادف بود با برف و بوران سنگین در سواحل شرقی ایالات متحده و با مختل شدن زندگی روزانه ی مردم، ضربه سنگینی نیز به باجه های سینماها وارد آمد..



بازگشته از گور که اکران گسترده  خود را بعد از اعلام نامزدی در دوازده  رشته آغاز کرده بود، سرانجام توانست در پنجمین هفته‌ی اکران خود با فروشی شانزده  میلیون دلاری در صدر جدول باکس آفیس امریکا قرار بگیرد. این فیلم هم اکنون هشتمین فیلم پرفروش لئوناردو دی کاپریو در امریکا بوده و بعد از گرگ وال استریت قرار گرفته است.

در رده ی دوم، هفتمین قسمت جنگ ستارگان همچنان به درخشش خود ادامه میدهد. این فیلم که نزدیک به نهصد میلیون دلار تنها در ایالات متحده فروش داشته است، موفق شده تا از فروش داخلی جدی ترین رقیب خود یعنی آواتار نزدیک به دویست میلیون دلار پیشی بگیرد. همچنین چندی پیش این فیلم موفق به عبور از مرز فروش یک میلیاردی در سینماهای خارج از امریکا نیز شده بود. این نکته که آیا جنگ ستارگان سرانجام موفق به شکستن رکورد افسانه ای آواتار خواهد شد یا خیر همچنان مشخص نیست اما با این حال، این اثر همچنان از شانسی بالا برخوردار می باشد.

Ride Along 2 کمدی جدید کوین هارت و آیس کیوب که در ادامه ی موفقیت نسخه ی اول این فیلم ساخته شده بود و هفته ی گذشته موفق به کسب صدر جدول شده بود، این هفته به رتبه ی سوم قانع شد.

در هفته آینده منتظر اکران چه فیلم هایی باشیم؟

هفته ی آینده، انیمیشن جدید دریمورکز Kung Fu Panda 3  اکران خود را آغاز کرده و با توجه به فروش نسخه های قبلی، این قسمت نیز از احتمال موفقیت بالایی برخوردار است. فیلم وسترن / اکشن Jane Got a Gun  با هنرنمایی ناتالی پورتمن نیز در لیست اکران سینماها در آخرهفته ی جاری قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد